• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 10692

پیست پاپایی زنجان۲۲ مصدوم و یک قربانی گرفت

پیام ملّت – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از مصدوم شدن ۲۲ نفر و فوت یک نفر در پیست پاپایی زنجان خبر داد. اصغر جعفری در گفتگو با مهر از مصدوم شدن ۲۲ نفر و فوت یک نفر در پیست پاپایی زنجان خبر د ...

پیام ملّت رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از مصدوم شدن ۲۲ نفر و فوت یک نفر در پیست پاپایی زنجان خبر داد.

اصغر جعفری در گفتگو با مهر از مصدوم شدن ۲۲ نفر و فوت یک نفر در پیست پاپایی زنجان خبر داد و افزود: روز جمعه تعداد سه کد آمبولانس از پایگاه‌های صبا، اسفناج و کد دوم پاپایی برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مصدومین در محل پیست مستقر و آمبولانس‌های پایگاه‌های ایجرود، خیام، پاپایی و حلب نیز مصدومین ناشی از حوادث تیوب سواری را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی اظهار کرد: ۱۳ نفر از حادثه‌دیدگان مرد و ۹ نفر زن بودند که ۱۴ نفر از آنها پس از اقدامات درمانی اورژانسی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی آیت‌الله موسوی و ایثار ایجرود منتقل و تعداد هشت نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند و بیشترین آسیب دیدگی‌ها مربوط به ناحیه سروصورت بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: یکی از مصدومان مرد که براثر شدت آسیب و ضربه وارده به سر دچار ایست قلبی و تنفسی شده و به علت شدت آسیب در دم فوت کرد و در بررسی اولیه این فرد حادثه‌ دیده فاقد علائم حیاتی بود و پس از اقدامات اورژانسی پیش بیمارستانی و حین عملیات احیای قلبی ریوی به بیمارستان منتقل و فوت وی توسط پزشک تأیید شد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست