• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۲
  • شناسه خبر: 10712

۳۵ درصد دانشجویان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند

پیام ملّت – معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با ۴۵۰ واحد و حدود یک میلیون و ۳۲۰ هزار دانشجو، تربیت ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد. به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » ، عل ...

پیام ملّت – معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با ۴۵۰ واحد و حدود یک میلیون و ۳۲۰ هزار دانشجو، تربیت ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » ، علیرضا منظری‌توکلی در سیزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: عشق و ارادت مردم زنجان به اهل بیت(ع) و سالار شهیدان وصف‌ناشدنی است و این شهر مورد توجه همه شیعیان جهان است. وی با اشاره به عزاداری‌های ۸ و ۱۱ محرم مردم شهر زنجان اضافه کرد: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان چشم و چراغ تشیع در جهان است و مردم ایران به شور و شعور حسینی مردم زنجان افتخار می‌کنند. رئیس سازمان سما با اشاره به رویکرد کلان دانشگاه آزاد اسلامی و تأکیدها و راهبردهای آقایان ولایتی و طهرانچی در اداره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی و اولویت دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادی است و معتقد هستیم در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به مسائل فرهنگی و اعتقادی باید توجه جدی شود. وی هویت را عنصر راهگشا برای اداره امور جامعه عنوان کرد و اضافه کرد: جامعه تهی از هویت اعتقادی به سامان نمی‌رسد و بر اساس همین نگاه معتقد هستیم دانش‌آموزان و دانشجویان می‌بایست به انگاره‌های فرهنگی و اعتقادی مسلط باشند و بدان افتخار کنند. منظر‌ی‌توکلی به مقوله شفافیت در مسائل مالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شفاف‌سازی در مسائل مالی از سیاست‌ها و راهبردهای ریاست هیئت امنا و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی است. همه بخش‌های دانشگاه آزاد اسلامی از جمله در حوزه مالی باید به افکار عمومی پاسخگو باشند. معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ۴۵۰ واحد و مرکز و بیش از ۳۰ هزار عضو هیئت علمی و حدود یک میلیون و ۳۲۰ هزار دانشجو تربیت ۳۵ درصد جمعیت دانشجویی کشور را برعهده دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست