• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 10730

افزایش۴۰۰ درصدی بودجه سال آینده سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری زنجان

پیام ملّت – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از پیش بینی افزایش۴۰۰ درصدی بودجه سال آینده این سازمان خبر داد و گفت: این میزان افزایش بدون احتساب حقوق، دستمزد و مسائل عمران این سازمان درنظر گرفته شده ...

پیام ملّت – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از پیش بینی افزایش۴۰۰ درصدی بودجه سال آینده این سازمان خبر داد و گفت: این میزان افزایش بدون احتساب حقوق، دستمزد و مسائل عمران این سازمان درنظر گرفته شده است.

مریم شعبانی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر افزود: بودجه سال آینده بعد از بحث و بررسی رقمی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شد و امید داریم با تصویب این میزان اعتبار شاهد پربار شدن برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر باشیم.

وی با تاکید بر فراهم شدن زیرساخت های فرهنگی در شهر با هدف نمود پیدا کردن این برنامه ها اظهار کرد: باید قبول کنیم که زیرساخت های فرهنگی یک بحث عمرانی است که در کنار آن این سازمان در بحث دکوراسیون داخلی و معماری فضاها با درنظر گرفتن بافت و هویت فرهنگی شهر ورود پیدا می کند.

شعبانی اظهار امیدواری کرد، با رشد بودجه عمرانی حوزه فرهنگی شاهد فراهم شدن فضاهای خاص برای رونق فعالیت های هنرمندان زنجانی باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به فعالیت های۳ ماهه در این سمت تاکید کرد: در این مدت در حوزه فرهنگی نمی توان معجزه خلق کرد و اعتقاد دارم برای توسعه مباحث فرهنگی و اجتماعی در شهر باید همکاری و مشارکت سایر ارگان ها، تشکل ها و فعالان فرهنگی و هنری را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر زمانبر بودن شروع هر نوع حرکتی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان یادآور شد: برای رشد روزافزون فعالیت ها در شهر نباید انتظار انجام امور در کوتاه مدت را داشت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان درباره فراهم شدن زیرساخت‌های فرهنگی در شهر بیان کرد: جلسات متعددی بین شهردار و مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان در رابطه با شناسایی بناهای تاریخی و قدیمی شهر برگزار و مقرر شد، در آینده در راستای توسعه فضاهای فرهنگی در شهر ۳ بنا به شکل استیجاری بلندمدت به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری واگذار شود.

وی راه اندازی فرهنگسرای خصوصی در شهرک کارمندان با مجوز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری را یادآور شد و ادامه داد: همچنین با تحویل ارگ زنگان در منطقه سبزه میدان و تخصیص فضاها برای تالار و گالری و سایر فضاها شاهد تحول در حوزه فرهنگی و هنری شهر خواهیم بود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست