• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۴
  • شناسه خبر: 10779

جایزه خوش حسابی ۳۵ درصدی شهرداری زنجان تا اسفند ماه

پیام ملّت – به مناسبت دهه فجر جایزه خوش حسابی ۳۵ درصدی شهرداری زنجان تا اسفند ماه ادامه دارد. رئیس شورای اسلامی  شهر زنجان  با اعلام این خبر گفت: جایزه خوش حسابی شهرداری زنجان به شهروندان با تصویب در جلسه شورای اسل ...

پیام ملّت – به مناسبت دهه فجر جایزه خوش حسابی ۳۵ درصدی شهرداری زنجان تا اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی  شهر زنجان  با اعلام این خبر گفت: جایزه خوش حسابی شهرداری زنجان به شهروندان با تصویب در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان درخصوص خوش حسابی صدور پروانه های ساختمانی و مطالبات مربوط به صدور مجوز بعد از ابقاء بنای کمیسیون ماده ۱۰۰(ق.ش) عوارض محلی سال ۱۳۹۷ ، موضوع در جلسه شورای شهر مطرح و مشروط بر اینکه به بدهی قبلی مالک مزبور تخفیف داده نشده باشد به شرح ذیل موافقت شده است.

اسماعیل دویران افزود :  اعمال جایزه خوش حسابی و پرداخت عوارض پروانه های ساختمانی و تغییر کاربری ، سر قفلی درصورت پرداخت نقدی و یکجا ۲۵درصد و در صورت تقسیط ۱۰ درصد می باشد.

وی ادامه داد:  اعمال خوش حسابی به کلیه موارد مربوط به عوارض  مجوز که پس ازرای  بر ابقاء بنای کمیسیون ماده ۱۰۰(ق.ش) صادر می شود،  در صورت پرداخت نقدی و یکجا ۳۵ در صد و در صورت تقسیط ۲۰ درصد می باشد و این خوش حسابی صرفا به عوارضی تعلق می گیرد که شامل جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰(ق.ش) نمی گردد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: در صورت تهاتر بدهی شرایط پرداخت به روش تقسیطی در صورتی که موضوع تهاتر با بدهی پیمانکاران طرف قرارداد باشد شهرداری و یا املاک اشخاص می باشد شرایط نقدی لحاظ شود.

دویران تاکید کرد: برای  خسارت تاخیر و تادیه های (صرفا در کاربری مسکونی) که دارای احکام قضایی قطعی می باشند در صورت پرداخت نقدی ۳۰ درصد تخفیف اعمال می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست