• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۵
  • شناسه خبر: 10793

وضعیت جاده های زنجان مطلوب است

پیام ملّت – مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان وضعیت کنونی جاده های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این شرایط همیشه دنبال توسعه راه های استان با هدف بالا بردن امنیت جاده ها و دسترسی آسان بوده ایم. مسعود بیات من ...

پیام ملّت – مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان وضعیت کنونی جاده های استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با این شرایط همیشه دنبال توسعه راه های استان با هدف بالا بردن امنیت جاده ها و دسترسی آسان بوده ایم.

مسعود بیات منش در گفتگو با «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت»، با تاکید بر اینکه عامل انسانی همواره بیشترین نقش را در تصادف های جاده ای استان داشته است، افزود: هر چند زیرساخت های راه استان از سطح سرویس ترافیک یک برخوردار است، اما در برخی موارد رعایت نکردن نکات ایمنی خسارت های ناگواری را در پی داشته است.

وی با اعلام اینکه۳۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراه، ۲۳۰متر  پروژهراه فرعی و ۳۰۰ متر راه روستایی استان در دست مرمت و بازسازی است، ادامه داد: سطوح جاده های استان از یک تا ۵ سطح بندی شده و به تناسب آن ۳۵ محور زیرترافیک قرار دارد.

بیات منش کند بودن روند اجرای برخی پروژه های حوزه راه استان را کمبود اعتبار بیان کرد و ادامه داد: هر چند در حوزه راه اولویت ها برای اجرای پروژه مشخص شده است، اما در برخی موارد کمبود منابع روند پیشرفت را کند می کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر ورود سرمایه گذاران به حوزه راه استان اظهار کرد: این بخش درآمدزایی بالایی دارد و از این حیث زمینه ها برای سرمایه گذاری فراهم است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست