• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۶
  • شناسه خبر: 10808

اوقافی بودن زمین های خدابنده، چالشی برای ساخت درمانگاه است

پیام ملّت – مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به بیماران در نقاط مختنلف استان گفت: اوقافی بودن زمین های شهرستان خدابنده، تامین اجتماعی را برای ساخت درمانگاه با چالش رو به رو کرده است. به ...

پیام ملّت مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به بیماران در نقاط مختنلف استان گفت: اوقافی بودن زمین های شهرستان خدابنده، تامین اجتماعی را برای ساخت درمانگاه با چالش رو به رو کرده است.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت»، نشست مشترک اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان خدابنده با دکتر علی محمدی، مدیر درمان استان زنجان با هدف رفع مسائل و مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان این شهرستان روز گذشته در محل درمانگاه‌ سهروردی خدابنده برگزار شد.

مدیر درمان استان در این دیدار با اشاره به استفاده بیشتر از تمامی ظرفیت های و پتانسیل های درمانگاه سهروردی در خدمت رسانی به مردم گفت: با اینکه کمتر از ۵ سال از فعالیت درمانگاه می گذرد، مراجعان زیادی دارد، به طوری که از ابتدای بهمن سال ۹۶ تا پایان دی ماه سال جاری به بیش از ۹۵ هزار بیمار ، خدمات سرپایی و پاراکلینیکی ارائه شده است.

محمدی تعداد بیمه شدگان اصلی و تبعی شهرستان خدابنده را۴۳ هزار نفر خواند و با لحاظ موقعیت جغرافیایی و استراتژی این منطقه یادآور شد برای رفع مشکل کمبود پزشک ، باید از پزشکان بومی منطقه استفاده کنیم .

وی پیرامون واگذاری زمین برای ساخت درمانگاه نیز یادآور شد و تاکید کرد: اوقافی بودن زمین های این شهرستان، سازمان را برای ایجاد درمانگاه با چالش اساسی روبرو کرده است و برای حل این مشکل ، به کمک تشکل ها و کانون ها نیاز داریم.

این مقام مسئول، رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان و بازنشستگان منطقه کارگرخیز خدابنده را از وظایف ذاتی مدیریت درمان استان زنجان عنوان کرد و گفت در پاسخ مثبت به مطالبه مردم شریف شهرستان خدابنده با تلاش و پیگیری های انجام شده ، مجوز دو شیفته شدن این مرکز درمانی را از سازمان اخذ کردیم و تا پایان سال جاری ، فعالیت این درمانگاه از شیفت صبح بصورت ، صبح و عصر خواهدشد.

بیگدلی رئیس کانون بازنشستگان این شهرستان نیز ضمن تشکر از تلاشهای شبانه‌روزی مدیریت درمان استان و کادر درمانی این مرکز، کمبود پزشکان متخصص ، تکمیل فوری ظرفیت نوبت دهی به علت کثرت بیماران ، عدم آشنایی اکثر مراجعان از نحوه نوبت دهی الکترونیکی و کمبود امکانات از جمله آمبولانس  را از مهمترین مشکلات این مرکز اعلام کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست