• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۷
  • شناسه خبر: 10840

۲۳ کاراته کا زنجانی به اردوهای تیم های ملی دعوت شده اند

پیام ملّت – دبیر هیات کاراته استان از دعوت ۲۳ کاراته کا استان زنجان به اردوهای تیم های ملی خبر داد. اکبر نوروزی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر گفت: مسابقات درون اردویی تیم های ملی بهم ...

پیام ملّت – دبیر هیات کاراته استان از دعوت ۲۳ کاراته کا استان زنجان به اردوهای تیم های ملی خبر داد.

اکبر نوروزی در گفتگو با «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» با اعلام این خبر گفت: مسابقات درون اردویی تیم های ملی بهمن ماه امسال در حال برگزاری است که از این تعداد۲۲ کاراته کا در بخش آقایان و یک کاراته کا در بخش بانوان دعوت شده است.

وی درباره برگزاری مسابقات کاراته ویژه دهه فجر در اسفند ماه سال جاری خبر داد و افزود: این رقابت ها در سه بخش کاراته کنترلی، سبک آزاد و ویژه خواهران برگزار خواهد شد.

نوروزی از برگزاری دوره ارتقاء مربیگری عملی ۱و۲و۳ ویژه آقایان با حضور سید محمد صالحی مربی تیم ملی خبر داد و یادآور شد: همزمان با این دوره،دوره ارتقاء داوری بانوان با حضور معصومه روستازاده برگزار شد. 

دبیر هیات کاراته استان تعداد کاراته کاهای استان زنجان را ۱۵۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: این تعداد بدون احتساب تعداد کاراته کا بیمه شده در رروستاها است.

وی فعالیت کاراته کاها در روستاهای استان زنجان و شهرها را مطلوب اعلام کرد و گفت: برای نمونه در روستای«حی» در شهرستان خدابنده شاهد فعالیت ۱۰۰ کاراته کا با مربیگری محمد رضا محمدی هستیم و جالب اینکه در مسابقات مختلف صاحب عنوان شده اند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست