• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۸
  • شناسه خبر: 10848

استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در پست های مدیریتی

پیام ملّت – استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت بهره گیری مناسب از توان نیروی انسانی موجود در بدنه اجرایی کشور، گفت: می توان با آموزش صحیح نیروهای موجود، بهره وری را در سیستم های اداری ارتقاء بخشید و در این راستا باید ...

پیام ملّت – استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت بهره گیری مناسب از توان نیروی انسانی موجود در بدنه اجرایی کشور، گفت: می توان با آموزش صحیح نیروهای موجود، بهره وری را در سیستم های اداری ارتقاء بخشید و در این راستا باید از شیوه های مدیریتی صحیح و راهبردی استفاده کرد.

فتح‌اله حقیقی در شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با بیان اینکه ایران برای دستیابی به جایگاه مناسب مدیریتی در منطقه و جهان باید به کشوری مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان تبدیل شود، افزود: در این راستا باید به اهمیت مدیریت در کشور توجه نمود و در روند انتخاب و ارزیابی مدیران اصلاحاتی اِعمال کرد.

وی انتخاب و تشویق مدیران کارآمد را موجب دلگرمی وجدان عمومی جامعه دانست و گفت: باید مدیران موثر که روند مدیریت صحیحی دارند، با رسانه ها تعامل دارند و در مقابل مطالبات مردم پاسخگو هستند انتخاب و مورد تشویق قرار گیرند.

حقیقی نظارت جدی و دقیق در مسائل را از دیگر راهبردهای توسعه مدیریت در استان برشمرد و گفت: با نظارت دقیق و برخوردهای قطعی و منطقی می توان تصمیمات مدیریتی مهمی را در استان اجرا نمود.

وی با اشاره به جهش چشمگیر تعداد بانوان تحصیل‌کرده و باسواد در استان، بر ضرورت استفاده از جوانان و بانوان در تصدی پست های مدیریتی و ارتقاء اداری آن ها تاکید و اظهار کرد: اگرچه هنوز تعداد مردان باسواد بیشتر از زنان است ولی تعداد بانوان تحصیل‌کرده استان بویژه در سال های اخیر رشد بسیار چشمگیری دارد و اکنون آمار زنان دانشجوی مقطع دکتری از مردان بیشتر است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست