• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۰۸
  • شناسه خبر: 10851

افتتاح و بهره برداری از ۸ پروژه آبفای استان زنجان

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در دهه فجر بهار انقلاب ۸ پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهرهای استان زنجان افتتاح و  بهره برداری می شود. علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر افزود: طرح ایجاد ت ...

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در دهه فجر بهار انقلاب ۸ پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهرهای استان زنجان افتتاح و  بهره برداری می شود.

علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر افزود: طرح ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهر دندی یکی از طرح های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است که برای اجرای این طرح ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

وی به بهره برداری از طرح های حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه در شهرهای زنجان، صائین قلعه ، قیدار و هیدج نیز اشاره کرده و گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بهره برداری آزمایشی از تصفیه خانه و خطوط انتقال آب شهرهای ابهر و خرمدره با ۵۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری اعلام کرد که مشکل آب شهرهای ابهر و خرمدره را رفع می کند.

به گفته این مقام استانی، ساختمان تاسیسات آبرسانی شهر زرین رود نیز امسال در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد که برای این پروژه بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: افتتاح مخزن ۳ غربی شهر زنجان با ۱۵ هزار متر مکعب ظرفیت و با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است امسال توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست