• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 10986

حضور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در تیم‌های ملی

مسئول تربیت‌ بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: دانشجویان ورزشکار این واحد دانشگاهی در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف حضور پررنگی دارند. صمد نصیری در گفتگو با خبرنگار«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»  با بیان اینکه دانش ...

مسئول تربیت‌ بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: دانشجویان ورزشکار این واحد دانشگاهی در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف حضور پررنگی دارند.

صمد نصیری در گفتگو با خبرنگار«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»  با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف نقش پررنگی دارند، اظهار کرد: فعالیت‌های ورزشی این دانشگاه، آموزشی نیست و بیشتر تمرکزمان روی فوق‌برنامه است.

وی با ابراز تأسف از اینکه دانشجویان در مقایسه گذشته با ورزش میانه خوبی ندارند، ادامه داد: مشغله دانشجویی موجب شده تا برخی از دانشجویان در رشته‌های محدودی فعالیت کنند؛ البته شاهد حضور کم‌رنگ برخی دیگر از دانشجویان که فعالیت حرفه‌ای ورزشی دارند در تیم‌های ملی هستیم.

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه دانشجویان این واحد دانشگاهی در تیم‌های ملی رشته‌های مختلف حضور پررنگی دارند، تصریح کرد: حضور این ملی‌پوشان در اردوهای ملی موجب شده تا برای حضور در ترکیب تیم دانشگاه، وقت کافی نداشته باشند.

نصیری با اشاره به فعالیت ورزش دانشگاه در رشته‌های ورزشی زیر نظر فدراسیون‌ها اضافه کرد: در این واحد دانشگاهی دانشجویان در رشته‌های بدمینتون، تکواندو، کاراته و قایقرانی حضور بیشتری دارند.

وی فعالیت ورزش کارکنان و حضور در مسابقات مختلف کشوری را یادآور شد و عنوان کرد: اکنون اعزام تیم کارکنان به مسابقات کشوری به میزبانی بوشهر را در برنامه داریم.    

مسئول تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با یادآوری فراهم‌کردن امکانات سخت‌افزاری مانند سالن اختصاصی برای تمرین تیم‌های استان و دانشجویان و قرارداد با ۱۸ مربی در رشته‌های مختلف ورزشی، بیان کرد: با هدف توسعه ورزش همگانی، ساخت سالن ورزشی بدنسازی، برگزاری مسابقات و همایش‌های ورزشی در مناسبت‌های مختلف را در دستور کار داریم.

به گزارش آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی همچون تکواندو، ووشو، کشتی، قایقرانی، تیراندازی، دوومیدانی و سایر رشته‌ها در تیم‌های ملی صاحب عنوان شده‌اند.  

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست