• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 11004

زنجان سومین استان امن کشور است

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: زنجان سومین استان امن کشور است و تلاش ها و اقدامات دستگاه های امنیتی عضو شورای تامین استان توانسته اند بستر امنیتی لازم برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در استان فراهم کند. فتح ا ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: زنجان سومین استان امن کشور است و تلاش ها و اقدامات دستگاه های امنیتی عضو شورای تامین استان توانسته اند بستر امنیتی لازم برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در استان فراهم کند.

فتح اله حقیقی در آئین افتتاح نمایشگاه «شکوه چهل‌سالگی» در زنجان، دهه فجر را فرصت گران بهایی برای ارائه گزارش عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی به مردم دانست و افزود: یکی از اهداف برپایی نمایشگاه شکوه چهل‌سالگی نیز ارائه خدمات و دستاوردهای چهل ساله دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی و انقلابی در استان زنجان به مردم بوده تا ضمن بیان خدمات، اِشکالات کارها مشخص و اصلاح شود.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در کشور و استان زنجان اظهار کرد: دستاوردهای امروز انقلاب مختص به یک دولت نیست بلکه نمودی از خدمات و اقدامات نظام و حاصل تلاش ها و قداکاری های جوانان دیروز طی چهل سال اخیر در کشور و استان زنجان است.

مقام عالی اجرایی استان تاکید کرد: باید تمامی اقدامات انجام شده و دستاوردهای مهم نظام و انقلاب به جوانان بازگو شود تا احساس افتخار و غرور نمایند و دشمنان نتوانند با تحلیل های نادرستی که از ایران دارند مردم و بویژه جوانان را مایوس کنند.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در دهه فجر امسال ۶۵ درصد پروژه ها توسط بخش خصوصی اجرا می شود که نشان دهنده زمینه لازم برای فعالیت سرمایه گذاران در استان زنجان است.

استاندار زنجان تعداد کل پروژه های قابل اجرا در دهه فجر سال جاری استان را ۶۲۰ پروژه برشمرد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷۴۹ میلیارد تومان در استان زنجان اجرا و زمینه اشتغال مستقیم ۱۳۲۴ نفر و اشتغال غیرمستقیم برای ۳۳۱۰ نفر را فراهم می آورد.

حقیقی با بیان اینکه تعداد پروژه های قابل اجرا در دهه فجر سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: علیرغم کاهش ۱۲ درصدی در تعداد پروژه های دهه فجر امسال شاهد ۱۸۹ درصد رشد اعتبارات و ارزش این پروژه ها هستیم.

وی در پایان از تصویب لایحه افزایش اعتبارات عمرانی استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: در سال جاری ۴۰ پروژه محوری و موثر در استان زنجان را به ارزش ۵۹۰۰ میلیارد تومان پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست