• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۱۵
  • شناسه خبر: 11033

مستمری جامعه هدف بهزیستی زنجان ۳/۵ برابر شد

پیام ملّت – مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: مستمری جامعه هدف بهزیستی این استان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه۳/۵ برابر شده است. محمد محمدی قیداری در حاشیه برگزاری نمایشگاه شکوه چهل سالگی درباره برگزاری نمای ...

پیام ملّت – مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: مستمری جامعه هدف بهزیستی این استان با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه۳/۵ برابر شده است.

محمد محمدی قیداری در حاشیه برگزاری نمایشگاه شکوه چهل سالگی درباره برگزاری نمایشگاه افزود: در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از فعالیت های بهزیستی در طول دوران انقلاب اسلامی بهزیستی استان نیز مشارکت داشته است.  

وی بهزیستی را یکی از نهادهای انقلابی در حمایت از اقشار ضعیف جامعه اعلام کرد و گفت: جامعه هدف بهزیستی جزوء طبقات پایین دست جامعه از جمله معلولان،کودکان بی سرپرست و سایران هستند و در این راستا دستگیری و حمایت از ضعفا را در برنامه داشته ایم.

وی درباره هدف از حضور در ان نمایشگاه بیان کرد: آشنایی عموم با خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، مشاوره تلفنی ۱۴۸۰، اطلاع ‌رسانی سایت بهزیستی،  ارائه خدمات مرکز شلتر، هتل آپارتمان سالمندان هیدج و سایر خدمات الکترونیکی از جمله خدماتی است که در غرفه بهزیستی زنجان ارائه می‌شود.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست