• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 11062

تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی افتتاح شد

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید. علیرضا ج ...

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرح ایجاد تاسیسات جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید.

علیرضا جزء قاسمی افزود: برای اجرای این طرح  170 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: این تصفیه خانه سالانه ۴۰۰ هزار متر مکعب پساب تصفیه شده تولید می کند که می توان از این پساب در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی هزار و ۱۰۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و این تصفیه خانه با فرآیند لاگون هوادهی کار می کند.

جزء قاسمی طول خط انتقال این طرح را بیش از یک کیلومتر اعلام کرده و افزود: بیش از ۱۹ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب نیز در این طرح اجرا شده است.

گفتنی است شهر دندی با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و پانصد نفر در شهرستان ماهنشان یکی از ۲۱ شهر استان زنجان است که تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست