• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 11115

اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در زنجان

پیام ملّت – جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان خبر داد و گفت: در این طرح افراد نیازمندان و بی‌بضاعت به خیران جهت تامین اقلام ضروری در آستانه سال نو معرفی ...

پیام ملّت – جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان خبر داد و گفت: در این طرح افراد نیازمندان و بی‌بضاعت به خیران جهت تامین اقلام ضروری در آستانه سال نو معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا،سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در نشست بسیج اصناف و بازاریان استان زنجان اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان فعالیت خود را از ابتدای سال گذشته آغاز کرد.

وی افزود: این قرارگاه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه سازندگی و آبادانی روستاها در مناطق محروم فعالیت خود را آغاز کرده ‌است که همواره با اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، کشاورزی و غیره با مشارکت روستاییان در مناطق مختلف فعالیت می‌کنند.

طهماسبی تصریح کرد: مناطق محروم با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند اما این قرارگاه تلاش دارد تا از بار مشکلات این مناطق و اهالی آن کاسته و امکاناتی از جمله ساخت خانه بهداشت، مدرسه، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های آموزشی در بخش کشاورزی و غیره در اختیار آنان قرار دهد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه خاطرنشان کرد: هر اندازه بتوانیم در امر آبادانی روستاها تلاش کنیم شاهد کاهش میزان مهاجرت روستاییان به شهرها، سکونت در حاشیه شهرها، و آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

این مسئول در ادامه به اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در راستای حمایت از خانواده‌ها، دانشجویان، نیازمندان دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت است که شاهد اجرای آن خواهیم بود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تعدادی از دانش‌آموزان و دانشجویان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در استان شناسایی شده‌ تا به کاسبان و خیرین معرفی ‌شوند تا تعدادی از اقلام مورد نظر آنان در آستانه فرا رسیدن سال نو از سوی این افراد تامین شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست