• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 11112

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آبی بر آتش دشمنان است

پیام ملّت – نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آبی بر آتش دشمنان است. حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که به میزبا ...

پیام ملّت نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آبی بر آتش دشمنان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که به میزبانی صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد، با گرامی‌داشت دهه‌فجر، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را آبی بر آتش دشمنان دانست و با یادآوری اینکه عدالت‌محوری اساس انقلاب شکوهمند اسلامی است، افزود: دستاوردهای امروز ایران در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی حاصل این تفکر است.

وی، مسیر پیروی از ولایت را مسیر سعادت و خوشبختی مادی و معنوی جامعه برشمرده و ولایت‌پذیری و نگاه به توانمندی‌های داخلی را عامل سربلندی کشور دانست.

دولابی، پیروی از سیره ائمه معصومین را رمز وحدت و قدرت دنیای اسلام معرفی کرد و ادامه داد: بی‌توجهی به این اصل، رمز عقب‌ماندگی‌ها، دودستگی‌ها، فقر و ضعف در میان امت اسلامی است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست