• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 11102

مریم شعبانی مطرح کرد : هنر شهر را زنده نگه می دارد

پیام ملّت – به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اختتامیه اولین جشنواره عکس بهاران با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و سازمان بسیج هنرمندان باانتخاب برترین های عکاسی در فرهنگسرای امام خمینی صورت گرفت. به گزار ...

پیام ملّت – به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اختتامیه اولین جشنواره عکس بهاران با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و سازمان بسیج هنرمندان باانتخاب برترین های عکاسی در فرهنگسرای امام خمینی صورت گرفت.
به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی در این آیین، پویایی و زنده بودن شهر را منوط به وجود هنرمندان هر سرزمین دانست و گفت:در مدیریت شهری و حوزه شهرداری‌ها هنرمندانی هستند که با هنر نمایی خود شهر را زنده نگه میدارند.
مریم شعبانی هنر و توان عکاسی را مختص گروهی از افراد دانست و گفت: مطمئنا آنچه در فکر و باور شماست در همه افراد وجود ندارد واین شما هستید که به تیم مدیریت شهری کمک می کنید تا شهر زیبا ساخته و مدیریت شود.
شعبانی گفت:سازمان فرهنگی شهرداری مانند سایر ارگانها محتاج هنرمند و افکار بلندشان است ، امیدواریم ما را در برنامه های فرهنگی بیش از پیش یاری رسانید ، چرا که حضور شما در مدیریت شهری باعث اعتبار بخشی به کار هاست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست