• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 11090

دانشگاهیان زنجان : «همگام» و «همصدا» با مردم می آئیم

پیام ملّت – دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با صدور بیانیه ای مردم و دانشگاهیان را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به این شرح است : جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی ت ...

پیام ملّت – دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با صدور بیانیه ای مردم و دانشگاهیان را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به این شرح است : جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی تاریخی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا بهمن ۱۳۹۷ چهل سال پر فراز و نشیب را پشت سرگذاشت تا به تکیه گاهی  بزرگ و مطمئن برای ملت های «استقلال طلب» و «آزادی خواه» جهان تبدیل شود و وعده رهبر کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته محقق گردد. انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی ها ، همواره خار چشم ایادی و اجانب بوده و هست.

اقتدار و عزت و عظمت ایرانیان برای دشمنان اسلام و ایران و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل بسی سنگین و تلخ است و برای درهم شکستن کشتی انقلاب و متوقف کردن پیشرفت آن، از هیچ شبهه افکنی، فتنه انگیزی، تهدید و تحریم دست بر نداشته و نخواهند داشت .

تصویر مرتبط

دراین بیانیه آمده است : نظام جمهوری اسلامی با رهبری های عالمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ناهمواری های بسیاری را با اطمینان به سرانجام منزل رساند و توطئه های داخلی و خارجی بسیاری را به فرصت برای ملّت ایران و همه ملّت های جهان تبدیل کرد.

نتیجه تصویری برای واحد زنجان / راهپیمایی 22 بهمن

این بیانیه با نگاه به گذشته کشور می افزاید : جمهوری اسلامی ۴۰ سال را پشت سرگذاشت و اکنون با «نگاه به گذشته» و «امید به آینده» با تکیه بر نیروهای مؤمن ، انقلابی ، متخصص و متعهد مسیر طی شده را با عزّت و اقتدار ادامه خواهد داد و معتقد است ، شرط موفقیت در تمام عرصه‌ها «حفظ ایمان ، تکیه بر توان داخلی و ولايتمداري» است و بر عهد پیشین ملّت که «نه شرقی و نه غربی» بوده ، پایبند می باشد. 

تقارن ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ «چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب» با «سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام) به عنوان اولين شهيد راه ولايت »و «تعبیرنشدن جو روانی دشمنان مبنی بر این که ملت ایران ۴۰سالگی انقلاب خود را جشن نمی‌گیرد» سه عامل نویدبخش برای بقای انقلاب و بی اثری توطئه ها و ناکامی آرزوهای دیرین دشمنان کشور و ملّت است.

دراین بیانیه بر لزوم وحدت و انسجام داخلی تاکید شده است : ملّت ایران راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ را مطابق فرمایشات رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی مظهر وحدت و همدلی قرار خواهند داد و از اختلاف و تشتت دوری خواهند کرد و به توصیه معظم له که فرمودند «راه‌پیمایی ۲۲ بهمن یکی از شگفتی‌سازی‌هاست؛ مثل خود انقلاب. یک توصیه اینکه راه‌پیمایی را مظهر اختلافات قرار ندهید.» عمل خواهند کرد.

یادآوری شرارت های امریکایی ها علیه ملت ایران بخشی از این بیانیه است که می افزاید : دشمنی و کینه آمریکا با مردم ایران منحصر به زمانی خاص نیست همانگونه که ولی امر مسلمین جهان فرمودند : «رژیم آمریکا ، تجسم شرارت، خشونت، بحران‌سازی و جنگ‌آفرینی هاست و تا وقتی رژیم آمریکا بر مبنای شرارت، دخالت، خباثت و رذالت حرکت می‌کند، شعار مرگ بر آمریکا از دهان ملت مقتدر ایران نخواهد افتاد».

نتیجه تصویری برای واحد زنجان / راهپیمایی 22 بهمن

نگاه واقع بینانه رهبر معظم انقلاب به مسائل کشور نوید بخش افق های پیش روی ایران سرافراز است «بنده از گرفتاری‌ها، گرانی‌ها و دیگر مشکلات مطلع هستم .مردم گله‌مندی، ناراحتی و توقعاتی دارند اما هیچ مسئله‌ای هرگز موجب نشده و نمی‌شود که ملت از پشتیبانی همه‌جانبه از آرمان‌ها و اهداف امام و انقلاب و نظام رویگردان شود.»

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ضمن دعوت همه اقشار و اصناف مردم به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای بزرگ انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای انقلاب اعلام می‌دارد همگام و همصدا با ایرانیان و همه دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت خواهند کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست