• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۱
  • شناسه خبر: 11135

۴۰ درصد مساحت استان زنجان سیل‌خیز است

پیام ملّت – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اعلام اینکه ۴۰ درصد مساحت استان زنجان سیل‌خیز است، بر لزوم اهمیت دادن به اجرای طرح‌های آبخیزداری تأکید کرد. خلیل آقاجانلو در مراسم افتتاح دو طرح حوزه آبخیزد ...

پیام ملّت – مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اعلام اینکه ۴۰ درصد مساحت استان زنجان سیل‌خیز است، بر لزوم اهمیت دادن به اجرای طرح‌های آبخیزداری تأکید کرد.

خلیل آقاجانلو در مراسم افتتاح دو طرح حوزه آبخیزداری شهرستان زنجان که با حضور مسئولان استانی و نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، با اعلام اینکه ۴۰ درصد مساحت استان زنجان سیل‌خیز است،گفت: پیشگیری برای مقابله با سیل در استان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا تلاش بر اجرای طرح‌های آبخوانداری و آبخیزداری در نقاط سیل‌خیز استان انجام شده است.

وی با بیان نگاه مثبت مسئولان کشوری به خصوص مقام معظم رهبری به این مقوله، تزریق منابع مالی از محل اعتبارات استانی و ملی را یادآور شد و تصریح کرد: تلاش بر این است که خواسته‌های مردم به خصوص عرصه نشینان برای مقابله با سیل در نقاط آسیب‌پذیر با اجرای طرح‌های آبخیزداری فراهم شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان اظهار کرد: امیدوارم حمایت‌ها و توجه به این بخش همچون سال جاری در سال آینده تداوم یابد تا شاهد اجرای طرح‌های مطالعاتی در سایر نقاط استان باشیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست