• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۴
  • شناسه خبر: 11190

شادی، نیاز مردم است

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شادی، نیاز مردم است. به گزارش ایسنا، محمد عزیزی در مراسم جشن انقلاب شهر هیدج با تاکید بر اینکه شاد کردن مردم از کارهای بسیار ارزشمند و زیبا ...

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شادی، نیاز مردم است.

به گزارش ایسنا، محمد عزیزی در مراسم جشن انقلاب شهر هیدج با تاکید بر اینکه شاد کردن مردم از کارهای بسیار ارزشمند و زیبا است، عنوان کرد: روی شادی مردم باید کار شود و به اجرای برنامه‌های شاد توجه ویژه وجود داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید در کنار کارهای عمرانی و خدماتی، کارهای فرهنگی را نیز مدنظر قرار دهند، بیان کرد: حضور مردم در جشن‌ها نشان می‌دهد که مردم، نیازمند شادی هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه از هیدج به‌عنوان شهر علم و ادب یاد می‌شود، ادامه داد: این شهر مفاخر بسیار بزرگی را در دل خود پرورش داده است که باید از ظرفیت آن‌ها در حوزه فرهنگ‌سازی بهره گرفته شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان باید خدمتگزار مردم باشند، بیان کرد: هر کس در هر مقام و جایگاهی که قرار گیرد باید در راستای خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری در سطح کشور وجود دارد، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، استخر هیدج در فرودین‌ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست