• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۴
  • شناسه خبر: 11184

نقش شرکت راشاکاسپین در آلودگی محیط زیست شهری زنجان

پیام ملّت – نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با توجه به نقش شرکت راشا کاسپین در آلودگی محیط زیست شهری زنجان گفت: تولید نخاله‌های خشک و نبود مدیریت، چالشی برای محیط زیست است. سجاد خدایی در گفتگو با آنا نقش شرکت راش ...

پیام ملّت – نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با توجه به نقش شرکت راشا کاسپین در آلودگی محیط زیست شهری زنجان گفت: تولید نخاله‌های خشک و نبود مدیریت، چالشی برای محیط زیست است.

سجاد خدایی در گفتگو با آنا نقش شرکت راشاکاسپین در آلودگی محیط‌زیست شهری زنجان را یادآور شد و اظهار کرد: خروجی فاضلاب این شرکت به زنجان‌رود و تولید نخاله‌های خشک و نبود مدیریت آن، چالشی برای محیط زیست زنجان است.

وی با تأکید بر نقش مهم این شرکت در ایجاد اشتغال و زدون بیکاری تصریح کرد: نباید اشتغال و تولید به قیمت آلوده‌کردن آب و محیط زیست تمام شود. باید در کنار توجه به مسئله اشتغال، این شرکت ملزم به رعایت مسائل زیست‌محیطی شود.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر زنجان، نصب تصفیه‌خانه خروجی برای مدیریت پساب‌ها در این شرکت باید رنگ عملی به خود بگیرد.

خدایی بر ضرورت تعامل نزدیک مدیران این شرکت با شورای اسلامی شهر زنجان درباره رعایت موارد محیط‌زیستی به‌عنوان مطالبه و دغدغه مردمی تأکید کرد و یادآور شد: شورای شهر به عنوان پارلمان محلی در این باره جلساتی را با مدیران این شرکت خواهد داشت.   

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست