• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۵
  • شناسه خبر: 11205

برگزاری جلسات بدون خروجی بی اعتمادی عمومی را به دنبال دارد

پیام ملّت – نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جلسات متعدد و بدون خروجی به معضلی بزرگ تبدیل شده است که ضمن تضییع فرصت های کشور به بی اعتمادی عمومی نسبت به مسئولان دامن می زند. به گزارش ...

پیام ملّت – نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جلسات متعدد و بدون خروجی به معضلی بزرگ تبدیل شده است که ضمن تضییع فرصت های کشور به بی اعتمادی عمومی نسبت به مسئولان دامن می زند.

به گزارش ایرنا، دکتر سید مرتضی خاتمی با بیان اینکه به یک انقلاب و تحول اداری نیاز داریم، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه وضعیت ناخوشایندی با عنوان سرمایه سوزی در کشور مان باب شده که نباید سرمایه های اجتماعی را تضییع کرد.
وی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت های مختلف افراد ارزشمند و تاثیر گذار در کشور و استان به پیشبرد برنامه ها و توسعه روز فزون کمک می کند و اگر بنا باشد افراد هر یک بخواهند دیگری را کمرنگ کنند، نتیجه ای جز خسران نخواهد داشت.
نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون مشکلاتی وجود دارد که جامعه شورایی استان زنجان می تواند با احصا مسائل مربوطه به مناطق مختلف در گره گشایی آنها کمک شایانی کنند.
وی اضافه کرد: باید توجه داشت که برگزاری جلسات هم اندیشی جامعه شورائی، مجمع نمایندگان و دستگاههای اجرائی استان زمانی نتیجه بخش است که مساله محور باشد.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از جمله مباحث مهم مطرح در جامعه است که در صورت تحقق آن، ضمن افزایش اختیارات شوراها، به ساماندهی مدیریت شهری هم کمک فراوانی می کند.
خاتمی یادآور شد: احداث ساختمان خانه ملت در این استان می تواند به تسریع، بررسی و حل مسائل و مشکلات کمک کند و در صورت تخصیص زمین از سوی نهادهای مربوطه استان زنجان، مجلس شورای اسلامی نیز برای ساخت آن کمک می کند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست