• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 11227

برای فرزندان وطنم …

پیام ملّت ؛ علی اکبر شیوخی – جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله‌ای رذیلانه توسط فریب‌خوردگان بیگانه در حادثه کور و شوم تروریستی زهدان به فیض شهادت نائل آمدند و جمعی دیگر مجروح شدند. حفاظت و حراست از انقلاب اسلا ...

پیام ملّت ؛ علی اکبر شیوخی – جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حمله‌ای رذیلانه توسط فریب‌خوردگان بیگانه در حادثه کور و شوم تروریستی زهدان به فیض شهادت نائل آمدند و جمعی دیگر مجروح شدند.

حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و قوانین کشور به صراحت این موضوع را تبیین کرده است.

حمله تروریستی به سپاه دور از انتظار نبود و دشمنان پرکین جمهوری اسلامی به یقین دریافته‌اند برای توفیق در افکار شوم‌شان باید از گذرگاه‌های سپاه پاسداران عبور کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای بااخلاص و فداکار این مجموعه عظیم انقلاب در همه گذرگاه‌های کوچک و بزرگ انقلاب حضور دارند و چنین خراب‌کاری‌هایی از بدو تأسیس سپاه نتوانسته در عزم و اراده آن خلل وارد کند.

 جشن پیروزی ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در شرایطی که سران نظام سلطه از تمام ظرفیت‌های دیپلماسی و رسانه‌ای استفاده کردند تا جمهوری اسلامی را به حاشیه بکشانند با حضور گسترده و عزتمند ملّت ایران برگزار شد.

 برگزاری جشن پیروزی انقلاب برای تروریست‌ها سنگین و سخت بود و با این عمل جنایتکارانه تلاش کردند اظهار وجودی کنند؛ اما ظاهراً فراموش کرده‌اند که شرارت‌های کوچک و بزرگ گروهک‌ها در غرب کشور با چه پاسخی از سوی سبزپوشان ژرف‌اندیش وطن مواجه خواهد شد.

 ملّت و سپاه داغ فراق فرزندان پاکباخته‌ را فراموش نمی‌کنند و اما کج‌فهمان بداندیش بدانند سپاه در تار و پود ایران تنیده است و جداکردن وطن و سپاه در فهم‌شان نخواهد گنجید.

*روزنامه نگار

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست