• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۲۷
  • شناسه خبر: 11242

قتل سه عضو یک خانواده و دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

پیام ملّت – رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده را به قتل رسانده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی این استان، شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ...

پیام ملّت – رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: فردی که سه عضو یک خانواده در شهرستان خدابنده را به قتل رسانده بود، توسط عوامل پلیس آگاهی این استان، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا،با بیان اینکه این جنایت تلخ و ناگوار، ۲۴ بهمن با ورود قاتل به منزل مسکونی مقتولان، اتفاق افتاده است، اظهار کرد: قاتل با استفاده از چوب دستی، مرتکب این قتل‌ها شده است و مقتولان که زن ۶۰ ساله، مرد ۸۰ ساله و مرد معلول جسمی ۴۵ ساله (زن و شوهر و فرزند) بودند با ضربات وارده به سر با چوب‌دستی به قتل رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مظنون به قتل در کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر شد، تصریح‌ کرد: پلیس آگاهی شهرستان‌های خدابنده و زنجان با بررسی‌ها در نهایت به فردی معتاد و معلوم‌الحال مظنون شده و نسبت به دستگیری متهم به قتل اقدام کردند که وی در بازجویی‌ها به انجام این جنایت معترف شد.

رحمتی با بیان اینکه قاتل معتاد به مصرف موادمخدر سنتی و صنعتی از جمله هروئین و شیشه است، افزود: این فرد به قصد کشتن اعضای این خانواده وارد منزل شده و هر سه نفر را در فاصله زمانی کمی به قتل رسانده و سپس محل را ترک کرده است.

وی ادامه داد: قاتل که جوانی ۲۶ ساله است و قبل از ترک منزل، آلت قتاله (چوب‌دستی) را به درون چاه منزل انداخته است که در نهایت دستگیر شد.

رحمتی با توصیه خانواده‌ها در مواجهه با فرد معتاد، گفت: بهتر است در این شرایط خانواده‌ها از افراد کارشناس مشاوره گرفت و فرد معتاد را نسبت به ترک اعتیاد خود ترغیب کنند؛ چراکه اعتیاد می‌تواند قدرت تحلیل افراد را کاهش داده و فردی را به سمت اعمال خشونت‌آمیز و جهشی سوق دهد که نمونه آن را می توان در حادثه رخ داده مشاهده کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست