• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 11312

دو انتصاب در استانداری زنجان

پیام ملّت– طی حکمی از سوی استاندار زنجان، محمدرضا هادوی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان منصوب و جایگزین علی محمودی شد. با صدور حکمی، فتح‌الله حقیقی، محمدرضا هادوی را به عنوان سرپرست ...

پیام ملّت طی حکمی از سوی استاندار زنجان، محمدرضا هادوی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان منصوب و جایگزین علی محمودی شد.

با صدور حکمی، فتح‌الله حقیقی، محمدرضا هادوی را به عنوان سرپرست اداره‌کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان برگزید.

پیش از این علی محمودی، سرپرست اداره‌کل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان، با حفظ سِمت مدیرکلی امور روستایی را نیز بر عهده داشت که جای خود را به محمدرضا هادوی در این حوزه داد.

در این حکم آمده است؛

با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست امور روستایی و شوراها منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

گفتنی است، محمدرضا هادوی معاون عمرانی فرماندار زنجان، پيش از اين بخشدار زنجانرود بوده و سوابقی مانند شهرداری دندی، سرپرست شهرداری ماه‌نشان، بخشدار مركزی خدابنده و معاون مديركل حوزه استاندار در دوره اصلاحات را در كارنامه کاری خود دارد.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار زنجان، خیرالله ترخانی به عنوان مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری زنجان منصوب و عهده‌دار این سِمت در استان زنجان شد.

در این حکم آمده است؛

با عنایت به تعهد، تجارب و شایستگی‌های جنابعالی، به موجب این حکم به سِمت مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

گفتنی است، خیرالله ترخانی پيش از اين سوابقی همچون سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری البرز و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان شمالی را در كارنامه کاری خود دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست