• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 11338

۴۰ پروژه شاخص در زنجان تعریف شده است

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، ۴۰ پروژه شاخص در استان زنجان تعریف شده که ۲ پروژه شهرک برق، الکترونیک و آی تی و تعیین برند شهری جزء مهمترین آنها است. فتح الله حقیقی در جلسه تعیین برند ...

پیام ملّت – استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، ۴۰ پروژه شاخص در استان زنجان تعریف شده که ۲ پروژه شهرک برق، الکترونیک و آی تی و تعیین برند شهری جزء مهمترین آنها است.

فتح الله حقیقی در جلسه تعیین برند شهری زنجان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی ۴۰ پروژه برای اجرا در استان زنجان انتخاب شده که برنامه ریزی های لازم برای چگونگی پیشبرد آنها در دست انجام است و در این میان فاز اول شهرک برق و الکترونیک و آی تی دهه فجر امسال افتتاح شد.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه برای تعیین برند شهری زنجان می توان از نظرات و ایده های مردم و صاحب نظران در استان زنجان نیز استفاده کرد و در این راستا همایشی برگزار نمود، افزود: در ارتباط با برند سازی می توان با همکاری دانشگاه همایش هایی در استان برگزار کرد، همان گونه که در ارتباط با بازآفرینی شهری، از گروه عمران و معماری دانشگاه زنجان و سایر کارشناسان خواسته شده تا نظرات و دیدگاه های خود را ارائه کنند.
وی خاطر نشان کرد: این آمادگی وجود دارد که استان از دیدگاه های افراد نخبه، استفاده کند و در این میان مشارکت و نظرات مردمی نقش اثر گذاری در توسعه برند شهری دارد.
حقیقی افزود: بهره گیری از آرای مختلف می تواند به عملیاتی شدن بهتر کارها منجر شود و این در حالی است که شهر زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی نامگذاری شده و بر این مبنا باید به توسعه و پیشرفت خود در حوزه های گوناگون ادامه دهد.
استاندار زنجان ادامه داد: فعال کردن اقشار مختلف و اصلاح دیدگاه ها در این بخش نقش اثر گذاری دارد و در این میان اعضای حقیقی، حقوقی و افراد صاحب نظر در این جلسات باید مشارکت فعالانه ای داشته باشند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست