• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۶
  • شناسه خبر: 11347

انتخاب دو معاون مدیرکل و یک سرپرست حوزه ستادی از میان بانوان در استانداری زنجان

پیام ملّت – نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون انتخاب دو معاون مدیرکل و یک سرپرست حوزه ستادی از میان بانوان شاغل در استانداری زنجان صورت گرفته است،گفت: انتخاب بانوان در پست های مدیران کل، مدی ...

پیام ملّت – نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون انتخاب دو معاون مدیرکل و یک سرپرست حوزه ستادی از میان بانوان شاغل در استانداری زنجان صورت گرفته است،گفت: انتخاب بانوان در پست های مدیران کل، مدیران ستادی، معاونین فرمانداری و معاونین ادارات کل استان در دست پیگیری است و این روند در سال آینده نیز با قوت ادامه خواهد یافت.

فتح الله حقیقی پرداخت های انجام گرفته به کارکنان دولت در استان زنجان را در وضعیت مطلوب تری نسبت به بسیاری از استان های کشور توصیف کرد و گفت: تبدیل وضعیت بخشی از نیروهای قراردادی و بهبود خدمات قابل ارائه به کارکنان دولت از دیگر مواردی است که از سال آینده در استان پیگیری و اجرا خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه در استانداری اکنون در جایگاه حاکمیتی خود قرار گرفته است، اظهار کرد: اقدامات موثری از قبیل بازدید های سرزده، پاسخگو نمودن مدیران در مقابل رسانه ها، مردم و افکار عمومی، آغاز عملیات اجرایی مهمترین پروژه های عمرانی استان و پیگیری مطالبات مردم از مواردی بود که موجب افزایش رضایتمندی عمومی، چابک سازی بدنه مدیریتی استان، افزایش تعامل مدیران با مردم و ایجاد نگرش عمومی مثبت نسبت به استانداری در زنجان شده است.

مقام عالی اجرایی استان ادامه داد: از بین تمامی پروژه های نیمه تمام استان، ۴۰ پروژه شاخص و موثر برای توسعه استان انتخاب و در دست پیگیری قرار گرفته است که آغاز عملیات اجرایی طرح سبزه‌میدان زنجان، اجرای طرح توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و بازگشایی محور پادگان زنجان نمونه هایی از این پروژه های عمرانی مهم و شاخص استان می باشد.

وی افزایش درخواست های مردمی برای ملاقات های مردمی را از دیگر نشانه های رضایتمندی و امیدواری مردم برای پیگیری مطالباتشان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مردم دیدگاه مثبتی نسبت به استانداری یافته اند و حضور گسترده مردم در ملاقات های عمومی نشان دهنده افزایش امیدواری مردم در پیگیری خواسته هایشان می باشد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست