• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۷
  • شناسه خبر: 11371

آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی در استان زنجان

پیام ملّت – مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی در این استان خبر داد. علی باقری اظهار کرد: براساس تأکید استاندار زنجان، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز طبق برنامه زمانبندی ...

پیام ملّت – مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

علی باقری اظهار کرد: براساس تأکید استاندار زنجان، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز طبق برنامه زمانبندی شده به‌ صورت کشیک در سطح استان زنجان حضور خواهند داشت تا مدیریت مناسب و خدمات‌رسانی مطلوب صورت پذیرد.

وی با اشاره به دیدگاه استاندار زنجان در رابطه با توسعه گردشگری و تلاش بر تبدیل زنجان از معبر به مقصد گردشگران، خاطرنشان کرد: حضور و آمادگی مدیران و خدمات‌رسانی مطلوب به‌ویژه در ایام نوروز تأثیر زیادی در این زمینه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان اضافه کرد: امیدواریم با همت مدیران، شرایط مناسبی برای استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی فراهم شود.

باقری با بیان اینکه اداره‌کل مدیریت بحران استان زنجان نقش هماهنگ‌کننده بین دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها را بر عهده دارد، توضیح داد: دستگاه‌های امدادرسان مانند راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر، پلیس و اورژانس در سایر روزها نیز به‌صورت شبانه‌روزی آمادگی دارند تا در صورت وقوع حوادث طبیعی، خدمات‌رسانی سریع و مناسب انجام دهند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست