• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۰۸
  • شناسه خبر: 11382

دیدار استاندار زنجان با وزیر نیرو و مدیرعامل راه آهن کشور

پیام ملّت– استاندار زنجان در سفر دو روزه این هفته خود به تهران، پس از شرکت در نشست استانداران سراسر کشور و مدیران اقتصادی دولت، به همراه معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استان با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت ر ...

پیام ملّت– استاندار زنجان در سفر دو روزه این هفته خود به تهران، پس از شرکت در نشست استانداران سراسر کشور و مدیران اقتصادی دولت، به همراه معاون اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران استان با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت راه آهن کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

فتح اله حقیقی در سفر این هفته خود به تهران، با وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت راه آهن کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

️وی در ابتدا با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع خود، نشستی با مدیران عامل شرکت های خدمات رسان استان زنجان در صنعت آب و برق داشت تا ضمن دریافت آخرین وضعیت خدمات رسانی در حوزه های مختلف برق و آب و فاضلاب استان زنجان، مطالبات این شرکت ها از دولت ها و پیشنهادات و مسائل مربوط به این بخش از استان را احصاء نماید.

️استاندار زنجان سپس به همراه نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود و مدیران عامل حوزه آب و برق استان با اردکانیان وزیر نیروی دولت دوازدهم دیدار و موارد جمع بندی شده را ارائه نمود.

️دیدار با مدیر عامل شرکت راه آهن کل کشور نیز از دیگر برنامه ها و دیدارهای مهم مقام عالی استان در سفر این هفته به تهران بود تا رایزنی های لازم درخصوص طرح های دوخطه کردن راه آهن زنجان به تهران و مسائل کارخانه صنایع ریلی ایرانیان مستقر در استان زنجان را انجام دهد.

️نماینده عالی دولت در استان زنجان معمولا یک یا دو روز کاری از هفته را برای دیدار با وزرا و مقامات ارشد دولت، سرمایه گذاران بخش های دولتی و خصوصی و مدیران عامل واحدهای تولیدی و صنعتی استان و زنجانیان مقیم تهران اختصاص می دهد تا شخصا و از نزدیک، مسائل مربوط به توسعه بخش های مختلف را پیگیری نماید و تاکنون با شمار زیادی از مقامات عالی کشور دیدار و گفت‌وگو داشته است.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست