• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۱
  • شناسه خبر: 11417

بانوان هنگام خانه تکانی در مصرف آب صرفه جویی کنند

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همه ساله سنت خانه تکانی در ایام پایانی سال انجام پذیرفته و اعضای خانواده به ویژه بانوان به نظافت و شستشوی منازل خود می پردازند. علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این ...

پیام ملّت – مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همه ساله سنت خانه تکانی در ایام پایانی سال انجام پذیرفته و اعضای خانواده به ویژه بانوان به نظافت و شستشوی منازل خود می پردازند.

علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر افزود: خانه تکانی سنتی است که برگرفته از تازگی و نو شدن است اما لازم است تا در مصرف آب در این ایام نیز صرفه جویی شود.

وی تاکید کرد: بانوان علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب کارهای خانه تکانی را به روزهای پایانی سال موکول نکنند تا به دلیل اوج مصرف آب قطعی و با افت فشار آب نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفای استان، با بیان اینکه  امسال سنت نیکو و پسندیده خانه تکانی با برگزاری کمپین مدیریت مصرف آب تحت عنوان “در خانه تکانی هایمان مراقب آب باشیم” با مشارکت و همراهی بانوان غیور زنجانی برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به افزایش مصرف آب در ایام خانه تکانی آبفای استان، با هدف توزیع روزهای خانه تکانی و بهینه سازی مصرف از مشارکت سازمان های مردم نهاد و بانوان در این زمینه استفاده کرده و از کمبود و یا افت فشار آب به این وسیله جلوگیری می کند.

وی از بانوان استان زنجان دعوت کرد تا همچون سال های گذشته با همکاری و تعامل خود ، شرکت آب و فاضلاب را در ارائه مستمر خدمات یاری نموده و امسال نیز در کمپین خانه تکانی حضور فعالی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تصریح کرد: این شرکت تلاش می کند تا با چنین اقداماتی توجه جامعه و افکار عمومی را به موضوع حیاتی آب جلب کرده و آنان را در مسیر حفظ و مدیریت مصرف آب سهیم سازد.

جزء قاسمی با اشاره به این نکته که مردم فهیم استان زنجان همواره تعامل خوب و سازنده ای با شرکت آب و فاضلاب داشته اند گفت: همراهی مردم سرمایه بزرگی برای شرکت آبفا محسوب می شود که کاهش مصرف آب طی سال جاری شاهدی بر این مدعاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: علی رغم فضای موجود ، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می کوشد تا با برنامه ریزی های جدید نسبت به آگاه سازی بیشتر مردم و حساس نمودن شهروندان نسبت به پیامدهای مخرب مصرف بی رویه آب اقدام کنند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست