• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۱
  • شناسه خبر: 11411

سپهری خبر داد : برگزاری جشن ازدواج بیش از ۳۰۰ زوج دانشجو در دانشگاه زنجان

پیام ملّت – مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت : ۴۵۷ زوج دانشجوی دانشگاه های استان زنجان طی یک سال گذشته عقد کرده اند که جشن ازدواج  بیش از ۳۰۰ زوج دانشجو برگزار می شود.  علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خب ...

پیام ملّت – مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت : ۴۵۷ زوج دانشجوی دانشگاه های استان زنجان طی یک سال گذشته عقد کرده اند که جشن ازدواج  بیش از ۳۰۰ زوج دانشجو برگزار می شود. 

علی سپهری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» در زنجان اظهار کرد : مراسم جشن ازدواج زوجهای دانشجو با حضور استاندار زنجان و جمعی از مدیران اجرایی و روسای دانشگاه های استان زنجان روز شنبه ۱۱ اسفند ماه در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد : ثبت نام کنندگان امسال در ازدواج دانشجویی از تمامی دانشگاههای استان می باشد که  457 زوج بوده وشرط شرکت در این جشن ، عقد آنها در یک سال گذشته می باشد.

وی تاکید کرد : اگر یکی از روج ها دانشجو باشند می توانند در این جشن شرکت کنند.

وی افزود : این زوج ها تحت عنوان برنامه «همسفر تا بهشت» بعد از مراسم جشن ازدواج که برای اولین بار در استان زنجان به این شکل برگزار میشود عازم حرم رضوی در مشهد مقدس خواهند شد.

سپهری اضافه کرد : ۳۰۵ زوج دانشجو پس از برگزاری جشن با حضور مسئولین استان زنجان به صورت دست جمعی و کارناوال از دانشگاه زنجان به سمت راه آهن جهت عزیمت به مشهد مقدس حرکت خواهند نمود. مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان تصریح کرد : ۴۱ زوج نیز بصورت شخصی به مشهد مقدس سفر خواهند کرد و به جمعیت ۳۰۵ زوج دانشجو ملحق خواهند گردید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست