• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۱
  • شناسه خبر: 11426

فعالیت۱۶۷۸ پایگاه در جشن نیکوکاری در زنجان

پیام ملّت – مدیرکل کمیته امداد زنجان از اختصاص هزار و ۶۷۸ پایگاه برای جشن نیکوکاری در زنجان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند برگزار می‌شود. هدایت صفری در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد زنجان، ...

پیام ملّت – مدیرکل کمیته امداد زنجان از اختصاص هزار و ۶۷۸ پایگاه برای جشن نیکوکاری در زنجان خبر داد و گفت: جشن نیکوکاری روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.

هدایت صفری در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد زنجان، از اختصاص هزار و ۶۷۸ پایگاه برای جشن نیکوکاری در زنجان خبر داد و افزود: جشن نیکوکاری روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.

وی به شعار امسال جشن نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: شعار امسال جشن نیکوکاری «عیدی برای همه» است و در این میان جشن نیکوکاری ۱۵ اسفند در مدارس، ۱۶ اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد  و ۱۷ اسفند در مصلاهای نماز جمعه برگزار می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۹۲۰ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان در سطح مدارس استان پیش‌بینی‌شده و  ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان مدارس استان زنجان توزیع می‌شود.

وی در ادامه به توانمند شدن و خروج از چرخه حمایت ۲ هزار و ۳۰۰ خانواده تحت پوشش کمیته امداد طی سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: کمیته امداد استان زنجان بیش از ۴۱ هزار نفر را تحت پوشش  دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست