• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۳
  • شناسه خبر: 11466

مانور آلودگی احتمالی مخزن مفرای کوی امیریه زنجان برگزار شد

پیام ملّت – مسئول مدیریت بحران مرکز بهداشت استان زنجان از خاتمه مانور عملیات پدافندغیرعامل آلودگی احتمالی مخزن مفرای کوی امیریه زنجان خبر داد. مجید رضوانی فرد با اعلام این خبر گفت: در این مانور بررسی و پلمپ مخزن با ...

پیام ملّت – مسئول مدیریت بحران مرکز بهداشت استان زنجان از خاتمه مانور عملیات پدافندغیرعامل آلودگی احتمالی مخزن مفرای کوی امیریه زنجان خبر داد.

مجید رضوانی فرد با اعلام این خبر گفت: در این مانور بررسی و پلمپ مخزن با حضور ماموران ایست و بازرسی مرکز بهداشت انجام گرفت.

وی درباره جزییات این مانور بیان کرد: در این برنامه ابتدا شیرهای آب مفرا به طور موقت بسته و در ادامه نمونه برداری بیولوژیک برای بررسی احتمال هرگونه آلودگی ها بررسی شد. در ادامه تیم عملیات در کمتر از یک ساعت با انجام آزمایش ها و بررسی جزییات پرینت آلوده بودن آب مخزن صحت و سقم مساله را بررسی کردند.

رضوانی فرد، با تاکید بر هرگونه مه پاشی مفرا با هدف زدون آلودگی ها از مزن و اطراف آن اظهار کرد: این اقدام در راستای ته نشین شدن میزان آلودگی ها و اطمینان از خاتمه عملیات انجام گرفت.

به گفته مسئول مدیریت بحران مرکز بهداشت استان زنجان، در طول برگزاری مانور افراد بدون مجوز حق ورود به محدوده اجرای این مانور را نداشتند و باید با هماهنگی تیم مدیریت بحران انجام می گرفت.

وی ادامه داد: این مانور با هدف اعلام آمادگی و واکنش سریع عوامل مدیریت بحران مرکز بهداشت استان در بررسی و به نتیجه رسیدن احتمال هرگونه آلودگی آب ها انجام گرفت.

با خاتمه این مانور عملیات تیم مانور در محل مخزن حاضر شدند و نتایج آن بحث و بررسی شد.   

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست