• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۴
  • شناسه خبر: 11477

برگزاری کارگاه دانش افزایی مکمل های تغذیه در ورزشکاران

پیام ملّت – یک دوره کارگاه دانش افزایی مکمل های تغذیه در ورزشکاران از سوی هیات هیات کاراته استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود. اکبر نوروزی، دبیر هیات کاراته استان زنجان با اعلام این خبر گف ...

پیام ملّت – یک دوره کارگاه دانش افزایی مکمل های تغذیه در ورزشکاران از سوی هیات هیات کاراته استان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود.

اکبر نوروزی، دبیر هیات کاراته استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این کارگاه با شرکت ورزشکاران و مربیان رشته های مختلف ورزشی در محل مجموعه ورزشی۱۵ خرداد زنجان پنج شنبه این هفته برگزار خواهد شد.

وی آشنایی با مکمل های چربی سوز،مکمل های مناسب برای دوره بازتوانی و ریکاوری،مکمل های تعذیه ای برای ورزشکاران قدرتی، مکمل ها و سلامت را از بخش های این کارگاه بیان کرد و ادامه داد: استاد احمدرضا رسولی، دکترای تخصصی تغذیه و مشاور تغذیه تیم ملی از دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان مدرس این کارگاه است.

نوروزی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر ورزشکاران و مربیان با نوع و نحوه تغذیه و استفاده از مکمل ها به شیوه علمی اعلام کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست