• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۴
  • شناسه خبر: 11500

توسعه کیفی دانشگاه ها لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

پیام ملّت – معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور بر لزوم عبور از مرحله توسعه کمی به سوی توسعه کیفی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: تحقق توسعه کیفی در حوزه علم و فناروی رسالت اصلی دانش ...

پیام ملّت – معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور بر لزوم عبور از مرحله توسعه کمی به سوی توسعه کیفی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: تحقق توسعه کیفی در حوزه علم و فناروی رسالت اصلی دانشگاه ها در جهت بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی تقوی در آیین معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگام پیام نور استان زنجان به پیشرفت های علمی در چهل سال حیات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با وجود نابسامانی هایی که در حوزه دانشگاه وجود دارد ولی اگر موفقیت های حاصل شده را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم درمی یابیم که در زمینه علمی پیشرفت های چشم گیری داشتیم.
وی ادامه داد: زمانی حتی توان تامین استاد برای دوره های کارشناسی در دانشگاهها را نداشتیم ولی اکنون به برکت انقلاب اسلامی در همه مقاطع تحصیلی در مناطق مختلف آموزش های دانشگاهی به نحو مطلوب انجام می شود.
حجت الاسلام تقوی به توسعه مراکز دانشگاهی در اقصی نقاط کشور به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و اظهار داشت: در کنار موفقیت های عملی نیازمند تقویت اخلاق و معنویت در مراکز دانشگاهی نیز هستیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز در این مراسم راه اندازی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه را موجب رونق فعالیت های فرهنگی عنوان کرد و گفت: قبل از راه اندازی این دفتر، فعالیت ها و ماموریت های این حوزه با هماهنگی دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، پی گیری می شد.
دکتر علی محمدی با بیان اینکه هم اکنون دانشگاه پیام نور دارای ۹ واحد و مرکز در استان زنجان است، افزود: این دانشگاه در زمان حاضر ۵۸ عضو هیات علمی تمام وقت دارد و بالغ بر ۶ هزار دانشجو مشغول تحصیل در آن هستند.
در آیین معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگام پیام نور استان زنجان، حجت الاسلام عنایت الله شامی عهده دار این مسئولیت در این دانشگاه شد.
حجت الاسلام شامی همزمان مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان زنجان را نیز بر عهده دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست