• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 11506

بی‌عدالتی و فساد در برخی از دستگاه‌های اجرایی موج می‌زند

پیام ملّت – دادستان کل کشور با اشاره به وجود فساد در برخی از دستگاه‌های اجرایی گفت: همگان باید در خشکاندن ریشه‌های فساد تلاش کنیم. به گزارش آنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در گفتگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران ب ...

پیام ملّت – دادستان کل کشور با اشاره به وجود فساد در برخی از دستگاه‌های اجرایی گفت: همگان باید در خشکاندن ریشه‌های فساد تلاش کنیم.

به گزارش آنا، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در گفتگو با برنامه پارک شهر رادیو تهران با بیان اینکه هدف جمهوری اسلامی ایران رسیدن به عدالت است، اظهار کرد: البته برای اینکه ما به عدالت در همه زمینه‌ها برسیم باید ملزومات آن رعایت شود که بیشتر این امر نیز بر عهده مسئولان است؛ رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم برنامه جامعی را ارائه کردند و در بحث عدالت نیز می‌توانیم به آن رجوع کنیم و به کمک آن بیانیه عدالت را در کشور برقرار کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه ما امروز در برخی از دستگاه‌های اجرایی شاهد بی‌عدالتی هستیم افزود: عدالت در صدر همه کارها قرار دارد و امروزه بحث برخورد با فساد نباید فقط بر عهده دستگاه قضائی باشد بلکه ما باید منشأ وقوع فساد را از بین ببریم؛ البته انتظار مردم از قوه قضائیه برخورد جدی با مفسدان است که انتظاری معقول به نظر می‌رسد اما همه باید در خشکاندن ریشه‌های فساد تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر فساد در برخی از دستگاه‌ها نفوذ کرده و از طرفی بسیاری از نهادها و سازمان‌های نظام بدون فساد به وظایف خود عمل می‌کنند اما همین مقدار فساد نیز زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نیست و باید در برطرف کردن زمینه‌های ایجاد فساد تلاش کنیم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست