• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 11509

افتتاح تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره با حضور مقامات کشوری

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی همراه با جمعی از معتمدین و مسئولان شهرستان های ابهر و خرمدره به بازدید از تصفیه خانه ابهر و خرمدره پرداخت. در این بازدید محمد عزیزی از تلاش های ب ...

پیام ملّت – نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی همراه با جمعی از معتمدین و مسئولان شهرستان های ابهر و خرمدره به بازدید از تصفیه خانه ابهر و خرمدره پرداخت.

در این بازدید محمد عزیزی از تلاش های بی وقفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تقدیر کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح در چند ساله اخیر بسیار قابل توجه بوده است.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره به زودی با حضور مقامات کشوری به بهره برداری خواهد رسید گفت: این پروژه به عنوان برگ زرینی از خدمات نظام در استان زنجان و یک پروژه ماندگار ثبت خواهد شد.

عزیزی افزود: در ادمه تلاش خواهیم کرد تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه نیز تامین و مردم شهرستانهای ابهر و خرمدره از آن بهره مند شوند.

در ادامه حاضران از نزدیک بخش های مختلف تاسیسات تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره را مورد بازدید قرار داد و با نحوه تصفیه آب در این تصفیه خانه آشنا شدند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست