• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 11515

«خدابخش مرادی‌نافچی» معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان شد

پیام ملّت – طی حکمی از سوی وزیر کشور و با پيشنهاد استاندار زنجان، خدابخش مرادی‌ نافچی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان منصوب شد. با صدور حکمی، وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان، خدابخش مرادی‌نا ...

پیام ملّت – طی حکمی از سوی وزیر کشور و با پيشنهاد استاندار زنجان، خدابخش مرادی‌ نافچی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان منصوب شد.

با صدور حکمی، وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان، خدابخش مرادی‌نافچی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزید.

  در این حکم آمده است؛

  به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار زنجان، جنابعالی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان منصوب می‌شوید.

  امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

  توفیق روزافزون‌تان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای “مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم. 

خدابخش مرادی‌نافچی پیش از این، مسئولیت‌هایی همچون مديركل بازرسی نهاد رياست‌جمهوری و معاونت سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری را در کارنامه کاری خود دارد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست