• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۸
  • شناسه خبر: 11534

برگزاری مطلوب ششمین آزمون استخدامی در زنجان

پیام ملّت – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی دیروز موفق بود. شهرام طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس توافق انجام گرفته با سازمان اداری و استخدام ...

پیام ملّت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی دیروز موفق بود.

شهرام طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس توافق انجام گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این دوره از آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی برگزار شد که ۳۸۰۱ نفر از استان در این دوره از آزمون شرکت کرده‌اند، از این تعداد ۲۲۷۹ نفر مرد و ۱۵۲۲ نفر زن بودند و آزمون در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار برگزار شد .

این مسئول با اشاره به مطلوب بودن نحوه برگزاری اين آزمون توسط جهاددانشگاهی زنجان، ادامه داد: خوشبختانه ششمين آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرايی استان توسط جهاددانشگاهی به خوبی و بدون نقص برگزار شده است که اين مهم جای قدردانی دارد.

وی افزود: داوطلبانی كه نمره قبولی را در اين آزمون كسب كنند به مرحله مصاحبه دعوت می‌شوند.

طهماسبی با بيان اين مهم كه جهاددانشگاهی استان زنجان توان اجرای برنامه‌های مهم را در استان دارد، تصریح کرد: اجرای چنين برنامه‌های مهم و با گستردگی بالا كار دشواری است كه جهاددانشگاهی استان به خوبی توانست آن را اجرايی كند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان یادآور شد: از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها که در خصوص همكاری در برگزاری اين آزمون، حضور داشتند، جای قدردانی دارد و جهاددانشگاهی استان زنجان يک نهاد علمی و پژوهشی است و می‌تواند در روند توسعه اين منطقه گام‌های مهمی را بردارد .

ششمين آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرايی ۱۷ اسفندماه همزمان با سراسر كشور در زنجان برگزار شد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست