• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۹
  • شناسه خبر: 11581

اوضاع فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: اوضاع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد و برای حل این مسائل باید همدل باشیم. علیرضا فیروزفر در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ...

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: اوضاع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور در وضعیت حساسی قرار دارد و برای حل این مسائل باید همدل باشیم.

علیرضا فیروزفر در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان اظهار کرد: دست‌های پیدا و پنهان ما را در وضعیت بد اقتصادی و اجتماعی قرار داده است؛ اما با داشتن رهبری حکیم و دوراندیش دشواری‌های مسیر هموار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی، کشور با مصادیق ناموزون فرهنگی و اجتماعی مواجه است و قشر دانشگاهی به‌دلیل جایگاه اجتماعی گاهی در جریان اموری قرار می‌گیرد که در ظاهر یک نفر اما پشت پرده یک لشکر دخیل در آن موضوع هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: برای حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همه باید در حد توان خود تلاش کنند نه اینکه برنامه‌های ظاهری برگزار شود.

فیروزفر با تأکید بر اینکه بحث آتش به اختیار که مقام معظم رهبری عنوان کردند، مسئله‌ای نیست که به‌سادگی از آن گذشت، توضیح داد: ما باید بنگریم که تا چه میزان از این فرمایش استفاده کرده‌ایم.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست