• تاریخ: ۱۳۹۷-۱۲-۱۹
  • شناسه خبر: 11564

راه اندازی سامانه پیامکی دریافت و پرداخت قبوض آب در استان زنجان

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب با تنوع بسیار و از روش های مختلف در حال توسعه می باشد و دیگر مشترکین مجبور نیستند برای دریافت خدمات به صورت حضوری اقدام کنند. ع ...

پیام ملّت – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب با تنوع بسیار و از روش های مختلف در حال توسعه می باشد و دیگر مشترکین مجبور نیستند برای دریافت خدمات به صورت حضوری اقدام کنند.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: شرکت آبفا با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و همچنین جلوگیری از اتلاف زمان و تحمیل هزینه برای مشترکین ، خدمات خود را به صورت غیرحضوری و در اشکال مختلف ارائه می کند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت:  با وجود خدمات پرداخت غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعم از سامانه پیامکی ، سامانه تلفنی ۱۵۲۲ ، سامانه ۱۲۲ و سامانه اینترنتی دیگر نیاز به حضور فیزیکی در بانک های عامل نبوده و مشترکین میتوانند به صورت غیر حضوری اقدام به پرداخت قبوض خود نمایند.

وی افزود: جدیدترین خدمت ارائه شده از سوی شرکت آب و فاضلاب برای دریافت خدمات بصورت پیامکی و با آسان ترین روش ممکن ، سامانه دریافت و پرداخت قبوض آب می باشد که با استفاده از این سامانه مشترکین از طریق گوشی تلفن همراه خود می توانند تمامی خدمات مربوط به قبوض آب را به صورت رایگان دریافت کنند.

جزء قاسمی خاطرنشان ساخت: سامانه “پیامک آنلاین” با شماره ۳۰۰۰۷۱۴۸۵ از جمله راه های پرداخت غیرحضوری قبوض آب است که علاوه بر جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به مشترکین ، بلافاصله عملیات پرداخت را در سیستم مالی شرکت ثبت می کند.

این مسئول گفت: سامانه پیامکی علاوه بر امکان پرداخت آنلاین قادر به ارسال اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت بدهی ، ثبت رقم کنتور و صدور قبوض دوره ای برای مشترکین به صورت پیامک می باشد که از این جهت می توان گفت: تحولی در ارائه خدمات گسترده شرکت آبفا تنها از طریق این سامانه پیامکی روی داده است.

وی افزود: با استفاده از این سامانه پیامکی تمامی خدمات مورد نیاز در حوزه خدمات جاری مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب بصورت غیرحضوری به مشترکین ارائه شده و مشترکین این شرکت می توانند در نهایت سهولت تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

مشترکان آب شهری می توانند با اراسال یک پیامک خالی رایگان به شماره ۳۰۰۰۷۱۴۸۵  لیست خدمات مورد نظر خود را دریافت و با شماره گیری کدهای ارائه شده همراه با شماره پرونده خود نسبت به دریافت این خدمات اقدام نمایند.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست