• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۵-۰۹
  • شناسه خبر: 11887

مدیرکل تبلیغات اسلامی: با اقامه عزا؛ اقامه حق میسر می شود

پیام ملّت؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید ازظرفیت عزاداری های محرم و صفر برای تبیین فلسفه قیام عاشورا استفاده شود، گفت: اقامه عزای امام حسین(ع) باید منتهی به اقامه حق شود. به گزارش «پایگاه خبری ...

پیام ملّت؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه باید ازظرفیت عزاداری های محرم و صفر برای تبیین فلسفه قیام عاشورا استفاده شود، گفت: اقامه عزای امام حسین(ع) باید منتهی به اقامه حق شود.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت»، حجت الاسلام سعید احمدی در جلسه ستاد شئون فرهنگی و مناسبت های مذهبی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه در بحث سواد فضای مجازی تبلیغات  اسلامی استان از تمام ظرفیت ها استفاده می­کند، اظهار کرد:  در زمینه تولید محتوا و شعار سال ، مبتنی بر تعالیم سید الشهداء  وارد عمل خواهیم شد و این قالب را به هیئت های مذهبی ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه می­ بایست از ظرفیت عزاداری های ماههای محرم و صفر برای تبیین هدف از قیام امام حسین(ع) و فلسفه قیام عاشورا استفاده کرد، گفت: امیدواریم تبلیغات اسلامی استان در محرم امسال در امر احیای فرهنگ عاشورایی فعالیت خوب و پر رنگی داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هدف از بعثت انبیاء اقامه مردم بوده است، ادامه داد: اگر مردم اقامه شوند بسیاری از حرکت ها و کارها به خوبی پیش می رود. 

حجت الاسلام احمدی به شهر شور و شعور حسینی زنجان اشاره کرد و یاد اور شد: امسال نیز مانند سالهای قبل شاهد حرکتهای پر شور حسینی در زنجان خواهیم بود.

وی ابراز کرد: در ایام محرم و صفر اقامه عزای سید الشهداء(ع) اگر منتهی به اقامه حق نشود نشان دهنده این است که ما نتوانستیم از  این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم، بنابراین باید اقامه عزا کنیم تا به اقامه حق دست یابیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه عزاداری هدف نیست و وسیله اسـت، ابراز کرد:  هر چه عزاداری ما در بحث اشعار، مداحی ها، هیئت ها، سخنرانی ها و رفتن بر منبرها منجر به اقامه حق شود نشان دهنده آن است که ما توانستیم امتداد حرکت سید الشهداء را طی کنیم. 

وی در ادامه گفت: ظرفیت توفنده ای که انقلاب ما را محقق کرد و امام (ره) نیزاز این ظرفیت استفاده کردند و فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است و در حال حاضر می بایست برای استفاده مطلوب از این ظرفیت دست به دست هم داده  و تمام نظام های حقیقی و حقوقی ما  که در بستر حرکت سید الشهدا (ع) است را به سرمنزل مقصود برسانیم. 

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست