• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 11960

دادستان زنجان: ساخت و سازهای غیر مجازتخریب می شود

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیل پیام ملت» دادستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا با اشاره به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ شهرها اظهار کرد: تذکرات لازم به همه ساخت و سازهای غیرمجاز داده شده و نماینده‌های باغ شهرها دعو ...

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیل پیام ملت» دادستان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا با اشاره به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ شهرها اظهار کرد: تذکرات لازم به همه ساخت و سازهای غیرمجاز داده شده و نماینده‌های باغ شهرها دعوت شدند و این تذکرات به آنها ابلاغ و اخطار و هشدارهای لازم نیز داده شده است.

حجت الاسلام محسن کرمی گفت: تخریب گسترده‌ای در سطح استان در جلوگیری از افزایش ساخت و سازها غیرمجاز انجام خواهد شد و جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در حال انجام نیز گرفته می‌شود.

دادستان زنجان با بیان اینکه کسی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مستثنی نخواهد شد بیان کرد: از باغ شهرهایی که مرتبط به نهاد‌های حاکمیتی که مرتبط با حفظ کاربری هستند شروع کردیم و در اول کار سراغ این باغ شهرها خواهیم رفت. وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده هیج نهادی مستقلا در تغییر کابری نقشی نداشته است.

دادستان زنجان ابرازکرد: با افراد مشغول به کار در برخی از نهادها (بازنشسته ها و غیره) که در تغییر کاربری ها اقداماتی را داشتند، بدون هیچ اغماض و تبعیضی برخورد خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست