• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 11955

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان: برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، فعالیت در راستای توسعه استان است

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت » رییس دانشگاه آزاد زنجان در دیدار با مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور در زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بخش مهم و بزرگی از جمعیت دانشجویی، هیئت علمی و کارمندی دانشگاه‌های اس ...

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت » رییس دانشگاه آزاد زنجان در دیدار با مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور در زنجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بخش مهم و بزرگی از جمعیت دانشجویی، هیئت علمی و کارمندی دانشگاه‌های استان زنجان را تشکیل می‌‌‌‌دهد.

علیرضا فیروز فر ادامه داد: دارابودن حدود ۵۰۰ عضو هیئت علمی برای ۱۲ هزار دانشجو در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در راستای توجه به کیفیت آموزشی و پژوهشی در آموزش عالیست؛ در حالی که برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات بدون داشتن هیئت علمی دانشجو جذب می‌کنند.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و تحقیق بر مبنای مسایل روز جامعه خواهد بود و مسئله‌محوری و حل مسائل منطقه و کشور در اولویت سیاست‌های راهبردی این دانشگاه است.

فیروز‌فر تأکید کرد: نهادها و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی می‌توانند از ظرفیت‌های دانشگاه در بخش‌های مختلف برای حل مسائل در حوزه‌های مربوط استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست