• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 11970

فغفوری : با احیای واحدهای تولیدی ۲۶۰۰ نفر مشغول به کار شدند

پیام ملّت – رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گفت:با احیا و ارتقا ظرفیت ۳۴۲ واحد تولیدی در استان زنجان ، زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۶۰۳ نفر فراهم گردید. به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، ناصر فغفوری ر ...

پیام ملّت – رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گفت:با احیا و ارتقا ظرفیت ۳۴۲ واحد تولیدی در استان زنجان ، زمینه اشتغال برای ۲ هزار و ۶۰۳ نفر فراهم گردید.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ، ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در راستای احیای این واحدهای تولیدی ۳۱۸۸ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد احیای ۱۳ واحد غیر فعال در استان بودیم یادآور شد: راه اندازی مجدد این واحدها زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم نمود.

فغفوری تصریح کرد : ۲۶۷ واحد تولیدی با کمتر از ظرفیت اسمی فعالیت می کردند که با پرداخت تسهیلات ارتقاء ظرفیت پیدا کردند، که با افزایش ظرفیت این واحدها۱۶۰نفر مشغول به کار شدند.

.وی اظهار داشت : ۶۲ طرح سرمایه گذاری نیز از طریق حمایت های صورت گرفته به بهره برداری رسید که اشتغال زایی ایجاد شده در این واحد ها ۲ هزار و ۴۳ نفر می باشد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تمام تلاش تیم مدیران اقتصادی استان در شرایط کنونی کشور را علاوه بر حفظ وضع موجود، احیای واحدهای تولیدی ، راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست