• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۵-۲۷
  • شناسه خبر: 11984

رییس سازمان بهزیستی زنجان: اشاعه فرهنگ مشاوره، گام مهمی در ارتقاء سلامت روان است

پیام ملّت – مدیرکل سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۸مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی تحت نظارت بهزیستی در استان فعالیت می کنند که از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰۰خدمت مشاوره ای و روان شناختی به متقاضیان ارائه داده ...

پیام ملّت – مدیرکل سازمان بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۸مرکز و دفتر مشاوره و خدمات روان شناختی تحت نظارت بهزیستی در استان فعالیت می کنند که از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰۰خدمت مشاوره ای و روان شناختی به متقاضیان ارائه داده اند.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» ، محمد محمدی عمده ترین مشکل مراجعه کنندگان را مشکلات فردی و بین فردی، تربیت کودک و بلوغ، مشاوره پیش از ازدواج و .. عنوان کرد و گفت : سال گذشته ۱۹هزار و ۸۵۵ خدمت مشاوره و روان شناختی در مراکز مشاوره ارائه شده است که نشان از اشاعه فرهنگ مشاوره و ارتقاء سلامت روان آحاد جامعه است.

وی گفت: سازمان بهزیستی به عنوان نهاد ستون رفاه اجتماعی، مشاوره را بهترین راهبرد پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی می شناسد و در همین راستا به راه اندازی و توسعه فعالیت های مشاوره ای همت می گمارد.

محمد محمدی بهزیستی را تنها مرجع صدور پروانه برای ایجاد مراکز خدمات مشاوره اجتماعی و روان شناختی اعلام کرد و افزود: این خدمات در سه سطح مراکز سلامت روان محلی، مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی عمومی و مراکز مشاوره و خدمات روان شناختی عمومی و مراکز مشاوره خدمات روان شناختی تخصصی در حیطه های مشاوره کودک و نوجوان، کودکان با نیازهای ویژه، خانواده، تحصیلی و تربیتی، سلامت جنسی، سالمند، اختلالات و مسایل روانی و صنعتی و سازمانی ارائه می گردد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست