• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۱۸
  • شناسه خبر: 12067

دستگاه قضایی زنجان با قدرت، پیگیر مطالبات به‌حق کارگران است

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی با قدرت، پیگیر مطالبات به‌حق کارگران است و کارگران مطمئن باشند که مسائل و مشکلات آنان با جدیت پیگیری شده و درصدد حل آن‌ها خواهیم بود. حجت‌الاسلام اسماعیل ص ...

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی با قدرت، پیگیر مطالبات به‌حق کارگران است و کارگران مطمئن باشند که مسائل و مشکلات آنان با جدیت پیگیری شده و درصدد حل آن‌ها خواهیم بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به این استان، تعدادی از کارگران یکی از کارخانه‌های زنجان به دلیل برخی مشکلات، درخواست ملاقات با آیت‌الله رئیسی را داشتند.

وی افزود: این دیدار در یک محیط صمیمی برگزار شد و نماینده کارگران نیز به بیان مشکلات پرداخت و سپس رئیس قوه قضائیه، مطالب و دستوراتی نسبت به پیگیری و حل مشکلات ارائه کردند.

دستگاه قضایی زنجان با قدرت، پیگیر مطالبات به‌حق کارگران است

صادقی نیارکی تصریح کرد: دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق کارگران زحمتکش با قوت و جدیت پیگیر مشکلات آن‌ها خواهد بود زیرا ادامه این روند، زمینه بیکاری حجم سنگینی از کارگران را در پی خواهد داشت و رفع این مشکل به تصمیم عاجل نیاز دارد.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: قشر کارگر نباید دغدغه امنیت شغلی داشته باشد زیرا وجود این مسائل در تأمین معیشت زندگی و حوزه کاری آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با اولویت و قدرت، پیگیر مشکلات کارگران خواهد بود، گفت: با حضور تیمی از مرکز رسانه در راستای کسب اطلاعات بیشتر از مشکلات کارگران یکی از کارخانه‌های زنجان، روز جمعه گزارش کاملی از این مجموعه تهیه  و جهت بررسی و حل مشکلات به قوه قضائیه ارسال شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست