• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۶-۲۰
  • شناسه خبر: 12069

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان: تخفیف ۵۰ درصدی شهریه برای دانشجویان

پیام ملّت – سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماهنشان گفت: از آنجایی که این دانشگاه در منطقه محروم قرار دارد، امسال افزایش شهریه اعمال نشده و تخفیف بالای ۵۰ درصدی به دانشجویان این دانشگاه داده می‌شود. سیدحمید موسوی س ...

پیام ملّت – سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماهنشان گفت: از آنجایی که این دانشگاه در منطقه محروم قرار دارد، امسال افزایش شهریه اعمال نشده و تخفیف بالای ۵۰ درصدی به دانشجویان این دانشگاه داده می‌شود.

سیدحمید موسوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماهنشان در گفتگو با خبرنگار « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » اظهار کرد: اقدامات مؤثری برای فعالیت‌های دانشگاه در شهرستان ماهنشان انجام شده که اهدا و نصب تندیس امام علی(ع) همزمان با عید در ورودی شهر و انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برای استفاده از استخر برای دانشجویان این دانشگاه به صورت رایگان از جمله این اقدامات است.

تخفیف 50 درصدی شهریه برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان

وی اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی از قبیل پرورش، تکثیر زالو و ماهیان زینتی، سردابی و برگزاری کلاس‌های تعمیر و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کامپیوتر برای همشهریان از اقدامات مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان است که تاکنون مورد استقبال افراد زیادی از شهروندان ماهنشان قرار گرفته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان با تأکید بر اینکه اقداماتی که از سوی کارکنان این دانشگاه در جذب دانشجو انجام شده ثمربخش بوده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد شهرستان ماهنشان در سال ۹۱ با رشته‌های کاردانی و کاردانی به کارشناسی عمران، کامپیوتر و حسابداری تأسیس شد و با توجه به استقبال زیاد دانشجویان امسال نیز رشته‌های کارشناسی برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی به آنها افزوده می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه دو رشته کاردانی نیز به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان افزوده می‌شوند، توضیح داد: کاردانی دامپزشکی با استقبال خوبی مواجه شده و کاردانی آموزش ابتدایی نیز در سال جاری به رشته‌های دانشگاه آزاد ماهنشان اضافه شده است.

به گفته وی؛ چون دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان در منطقه محروم قرار دارد، امسال افزایش شهریه برای این دانشگاه اعمال نشده؛ همچنین تخفیف بالای ۵۰ درصدی به دانشجویان این دانشگاه داده می‌شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان ادامه داد: برای افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی یا خانواده شهید و ایثارگر تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی اعمال می‌شود و برای افراد زیرپوشش بهزیستی نیز تخفیفات زیادی در نظر گرفته شده است.

موسوی مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان در مقایسه با سایر دانشگاه‌های موجود در شهرستان وضعیت مناسبی دارد؛ چراکه از تجهیزات و آزمایشگاه‌های مناسبی برخوردار است و برای همین  دانشجویان تمایل زیادی برای تحصیل در این دانشگاه دارند.

به گفته وی، تعداد دانشجویان این دانشگاه ۱۷۰ نفر است که امسال ۱۰۰ دانشجو برای تحصیل وارد این دانشگاه می‌شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان، راه صعب‌العبور شهرستان ماهنشان را یکی از مشکلات دانشجویان دانست و توضیح داد: با وجود اینکه این شهرستان با زنجان ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد؛ اما ۷۰ کیلومتر از آن کوهستانی بوده و برای دانشجویان غیربومی که از شهر دندی و … برای تحصیل به ماهنشان می‌آیند مشکل زیادی به وجود آورده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست