• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۷-۰۶
  • شناسه خبر: 12139

استاندار زنجان: نقش سمن ها باید در مبارزه با اعتیاد مشخص شود

استاندار زنجان گفت: کار انجمن معتادان گمنام کشور، در اثر گذاری بر ترک اعتیاد ، خوب است، ولی باید علمی تر و تخصصی تر انجام شود. به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“فتح اله حقیقی در چهارمین جلسه شورای هماهنگ ...

استاندار زنجان گفت: کار انجمن معتادان گمنام کشور، در اثر گذاری بر ترک اعتیاد ، خوب است، ولی باید علمی تر و تخصصی تر انجام شود.

به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“فتح اله حقیقی در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، تأکید کرد: دفتر خدمات اجتماعی باید بر عملکرد و آموزش های انجمن معتادان گمنام(NA)، نظارت داشته باشد تا آموزش ها درست انجام شود.

استاندار زنجان گفت:کمیته ای برای نظارت بر عملکرد و آموزش های انجمن معتادان گمنام( NA)، توسط علوم پزشکی ، دبیر خانه ستاد مبارزه با مواد مخدر، معاونت اجتماعی استاندار و کمیته پیشگیری، باید تشکیل شود و گزارشی از عملکرد این انجمن ارائه کنند.

وی گفت: فعالیت این انجمن باید با تمرکز بر مناطق آلوده در استان باشد و تشکیل جلسات در همین مناطق باشد.

وی اظهار کرد: تاکنون از بضاعت سمن های مرتبط با مبارزه با مواد مخدر استفاده نشده است که باید در پیشگیری از اعتیاد نقش سمن ها مشخص شود.

وی درباره مراکز نگهداری معتادان( ماده ۱۶) که شهرداری موظف است آن را تهیه کند نیز اظهار داشت: بهزیستی و معاونت اجتماعی و حوزه عمرانی استانداری از مکانی که شهرداری در اختیار گذاشته است بازدید کنند و ارزیابی شود که این مکان شرایط لازم را برای نگهداری معتادان داشته باشد.

با تأکید استاندار ،جلسه بعدی مبارزه با مواد مخدر در محل معاونت مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست