• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۷-۰۶
  • شناسه خبر: 12133

بهره مندی ۷۱۵۴ نفر از آموزش های هلال احمر زنجان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه گذشته از سال جاری هفت هزار و ۱۵۴ فراگیر از آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند شده اند. به گزارش «پایگاه خبری- تحلیل پیام ملّت» و به نقل از رواب ...

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه گذشته از سال جاری هفت هزار و ۱۵۴ فراگیر از آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیل پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی هلال احمر زنجان، شهرام میرزایی گفت: ارائه آموزش کمک های اولیه و آموزش همگانی آمادگی در برابر مخاطرات به منظور ارتقای سطح آگاهی عموم مردم در سطح شهرها و روستا در برابر حوادث احتمالی انجام می شود.

وی تأکید کرد: آموزش‌های مربوط  به کمک‌های اولیه و چگونگی مواجهه با حوادث در هنگام وقوع آن یکی از مهمترین آموزش‌هایی به شمار می رود که می‌تواند در حفظ سلامت افراد اهمیت قابل توجهی داشته باشد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: درصدد هستیم آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را در سطح جامعه ‌گسترش دهیم.

میرزایی اظهارداشت: برای هفت هزار و ۱۵۴ نفر، اعم از کارکنان دستگاه های اجریی، عموم شهروندان در سطح شهرها و روستاها ۳۰۰ دروه آموزشی برگزار و گواهینامه /ان نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: برای ۶۰ دستگاه دولتی ۹۰ دروه آموزشی با یک هزار و ۳۳ فراگیر دروه آموزشی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این ۶۵ دوره از این آموزش ها نیز برای یک هزار و ۴۱۹ نفر در سطح روستاهای استان برگزار شده است.

به گفته میرزایی، ۲۳ دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات نیز برای ۹۸۴ فراگیر در مساجد استان برگزار شده است. وی خاطرنشان کرد: دروه های آموزشی کمک های اولیه ۲۲ ساعت و آمادگی در برابر مخاطرات نیز هشت ساعت برای این علاقمندان برگزار شده است و گسترس این آموزش ها در سطح استان ادامه دارد .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست