• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۷-۱۴
  • شناسه خبر: 12167

اعزام تیم های امداد و نجات زنجان به عراق و مرز مهران

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات این استان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی عازم کشور عراق و مرز مهران شدند.  به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام م ...

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم های امداد و نجات این استان برای پوشش امدادی زائران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی عازم کشور عراق و مرز مهران شدند.

 به گزارش “پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملت” و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی افزود: ۲ تیم امداد و نجات به همراه ۲ دستگاه آمبولانس برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران در عازم مرز مهران در استان ایلام و کشور عراق شدند.

وی تاکید کرد: این تیم ها از امروز به مدت ۲۵ روز تا پایان مراسم اربعین حسینی برای ارائه خدمات امدادی به این زائران به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند کرد.

شهرام میرزایی اعلام کرد: این تیم ها از آموزش های مورد نیاز اعم از گرمازدگی و گرفتگی عضلات، مسمومیت ها و گزیدگی، اقدامات اولیه در احیای قلبی – ریوی، زخم ها، اصول پانسمان، بانداژ و آتل بندی، شناخت داروهای اورژانسی، نحوه صحیح حمل مصدوم، آشنایی با خطرات مین و مواد منفجره و مدیریت تجمعات انبوه بهره مند شده اند.

میرزایی اظهارداشت: آشنایی با جغرافیای عراق و مسیرهای پیاده روی، مبانی باز پیوند خانواده در تجمعات انبوه، آشنایی با برنامه عملیاتی و دستور العمل اربعین از دیگر برنامه های آموزشی ارائه شده به تیم های اعزامی مرز مهران و کشور عراق بوده است.

گفتنی است سال گذشته نیز ۲ تیم امداد و نجات به همراه ۲ دستگاه آمبولانس به مرز مهران و کشور عراق برای ارائه خدمات امدادی به زائران سیدالشهدا(ع) اعزام شده بودند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست